Nikdy se ti nepodaří žít tak, aby se to líbilo každému. Proto žij tak, aby se to líbilo Tobě!

17/02/20

Beze slov

Můj nejdražší,

chápu, že tě už nebaví mé věčné otravování a vypisování, ale prostě si nemůžu pomoc. Pořád si pohrávám s myšlenkou, že kdybych tehdy nepřijala tvé pozvání na naši společnou dovolenou, mohlo to být teď všechno jinak. Přiznávám, nebyla jsem vždy perfektní ženou, nejsem perfektní. Mám svý chyby. Nebudu se tě pořád dokola ptát, jestli se na mě pořád zlobíš. Já vím, že jo. A věř mi, že bych udělala cokoliv, jen aby tomu už tak nebylo. Věř tomu nebo ne, ale pořád mě to mrzí a moc se mi stýská. Snažila jsem se předstírat, že je to v pohodě a prostě na to všechno zapomenout, ale nejde to. Protože k tobě pořád něco cítím a už nevím, co mám dělat.


Možná to bude znít jako klišé, ale věř mi, že bych teď dala cokoliv za to, abych s tebou mohla být alespoň na jediný den. Když jsme se viděli naposled, tak jsi mi řekl, že se ještě ozveš. A já pořád tajně doufám, že jednoho dne mi zase napíšeš. Je pravda, že za tu dobu, co jsme od sebe, se stalo lecos. Ano, měla jsem vztek a ne vždy jsem byla milá. Naopak. Pravdou ale je, že to všechno, to jak jsem se chovala, jsem dělala jenom proto, protože jsem byla nešťastná z toho, že už spolu nejsme. Měla jsem vztek, ne kvůli tobě, ale kvůli sobě. Že kvůli takový blbosti jsem přišla o někoho, na kom mi hodně záleželo a záleží. Já vím, že nemám právo tě o cokoliv žádat. Ale přesto. Pořád tě mám ráda. A nikdy jsem ti nechtěla ublížit. Udělám cokoliv, aby to mezi námi bylo zase jako dřív. Nebo abychom alespoň zůstali přátelé. Protože já takhle dál už nemůžu. Moc mě mrzí, že se na mě zlobíš a že už ti nestojím ani za odpověď. Ale chápu to. Vím, jak ses musel cítit a chápu, že zpětně už se o tom nechceš bavit. Ani já to nechci. Co se stalo bohužel změnit nedokážu. Jen tě chci poprosit, abys mi dal poslední šanci. Já to nechci zahodit, nechci tě ztratit, i když už se tak asi stalo. Omlouvám se za to, za všechno. Nechtěla jsem tě zklamat. Je pravda, že jsem horká hlava a zbytečně kolikrát reaguju přehnaně. Ale dokážu se změnit, už kvůli tobě jsem ochotná udělat všechno jinak. Protože chci, abys byl šťastný. Protože po tom všem, co jsi mi říkal a co se ti přihodilo, si zasloužíš perfektní holku.

Opravdu slibuju, že se polepším. Nechci, aby to vyznělo jako prázdný slova, ale nemám momentálně nic jinýho, čím bych ti to mohla dokázat. Můžu ti to jen napsat a doufat, že mě pochopíš a dáš mi ještě šanci. Ty mě znáš, víš co jsem zač. Jsem ta holka, která tě donutí koupit si 3 panáky vodky jen kvůli tomu, že k tomu grátis pak dostaneme sluneční brýle. Neříkám, že ten vztah byl vždycky dokonalej, ty neshody k tomu bohužel patří. A já už nic takového nechci a opravdu udělám cokoliv, aby k tomu už nedošlo. Opravdu ne. Prosím věř mi, že toho lituju. Ale nechci to vzdát. Nechci o tebe přijít. A pokud je zde alespoň malá šance toho, že bych to mohla nějak napravit, udělám to. Mám tě ráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat