Nikdy se ti nepodaří žít tak, aby se to líbilo každému. Proto žij tak, aby se to líbilo Tobě!

06/03/18

Ve víru vášně

Dosti bylo abstinence! Jsem hladová. Venku se již stmívalo a to byl ten správný čas vyjít ven... kamkoliv. Oblékla jsem si úplé džíny, z křesla popadla svoji koženou bundu a vyběhla z domu. Telefon byl k neutišení. Tolik nepřečtených zpráv a zmeškaných hovorů. Nevím kam dřív a opět si užívám pánské touhy po mém nahém těle.
Moje hrdinství mě zavedlo až do našeho baru. Holky na baru mě přivítaly dvojitým panákem vodky. Poručila jsem si k němu ještě džus. Chilku jsem se slečnama pokecala, posilnila se vodkou a v mezičase pročítala zamilované zprávy od mých ctitelů... a že bylo co číst. No celý týden jsem se jim neozvala. Nikomu z nich. Už jim asi chybím. Nemohla jsem se rozhodnout, kterému z nich umožním se mnou strávit dnešní večer. Nakonec jsem se rozhodla pro Klacka.
Jeho přezdívka je poněkud úsměvná (aby ne, sama jsem poprvé padala smíchy, když se mi pod tímto pseudonymem představil), nicméně ve skutečnosti se pod ní skrývá tajemný muž. Jeho nádherné temné oči podlomí kolena snad každé ženě. Urostlý knír s bradkou, pod kterým se skrývá ďábelský úsměv ve mě vyvolává neutichající bouři, a jeho hluboký hlas je tak klidný a konejšivý, že kolikrát i zapomínám, co jsem mu vlastně chtěla říct.
Nestává se často, že by mi psal. Tudíž jeho přítomnost je mi velice vzácná. Bylo rozhodnuto, dnešní večer chci strávit s ním. Po asi půlhodinové konverzaci po telefonu jsme si domluvili schůzku a opravdu se ještě toho večera sešli. On není ten barový typ, tudíž jsme hned zamířili k němu domů. Je gurmán, tudíž mě ihned po příchodu řádně hostil výtečným jídlem a neopomenul ani dobré víno. Pustil nám k tomu i hudbu a v tomto duchu jsme rozmlouvali snad až do rána. Své zážitky za tu dobu, co jsme se neviděli, se doslova nakupily. Seděla jsem mlčky a jen poslouchala. Svůj přímo excelentní projev svého života prokládal popotahováním z bonga (jop, hulí trávu... no a?). Bylo až neuvěřitelné, co všechno za tu dlouhou dobu zažil a co se v jeho životě změnilo - mě samé se trochu zastesklo, že po všech těch letech trčím pořád na stejném místě a nic moc nového u mě vlastně není.
Jakmile dohovořil a bylo vidět, že už si asi nic víc neřekneme, pomalu vstal, přišel ke mne a nabídl mi rámě. Nejsem dámička, ale z tohoto gesta jsem byla prostě hotová! Pak mne jako pravý genleman odvedl do své ložnice a pomalu začal svlékat. Měla jsem co dělat, abych se udržela v klidu stát a nehýbat se. Chtěla jsem po něm přímo vyjet, strhat z něj šaty a pořádně ho ojet. NIcméně udržela jsem svůj hlad na uzdě a byla jsem odměněna skvělým sexem. Přesně tohle jsem teď potřebovala. Po několikahodinovém aktu jsem konečně měla dost a chtíč ve mne opět utichl.
Sluneční paprsky se již prorážely přes zašedlé záclony do jeho ložnice. Pomalu jsem vstala a utekla do koupelny. Studená voda mi pomohla se probrat z extáze a začít opět racionálně přemýšlet. Vrátila jsem se pro své věci, začala se oblékat a přitom jsem sledovala jeho krásné nahé tělo, jak bezvládně leží na zválené posteli. Usmála jsem se a ještě pár chvil tam jen tiše stála a přemýšlela nad dokonalostí mužů. Oni ani nevědí, jak moc dokáží být roztomilí. Čas byl bohužel neúprosný a již dávno jsem měla být někde úplně jinde. Dala jsem mu poslední polibek na rozloučenou a bez povšimnutí odešla pryč.

Žádné komentáře:

Okomentovat