Nikdy se ti nepodaří žít tak, aby se to líbilo každému. Proto žij tak, aby se to líbilo Tobě!

20/03/18

Hlouběji do propasti

Můj milostný život se hroutí jako domeček z karet. Opět mám za sebou další víkend a opět jsem ho strávila s Mattem. Nechci si stěžovat, na jednu stranu to bylo fajn, že byl se mnou. Sex dvakrát denně, společné vycházky, romantika a mazlení. Opravdu mi jeho společnost chyběla. S ním se totiž cítím šťastná, milovaná, ...
Tento víkend se Matt rozhodl, že pro změnu přijede on za mnou. Paráda! Navařila jsem dopředu, uklidila celý dům, zařídila vše potřebné (aby mě později nic zbytečně nezdržovalo) a víkend mohl začít. Auto bohužel vypovědělo službu a Matt musel jet vlakem. Nevadí. Chtěla jsem ho mile překvapit a přivítat ho už na nástupišti. Nicméně MHD mělo zpoždění a ve finále ještě čekal on na mě. No co, stane se. Jelikož měl hlad, pozvala jsem ho na skvělý oběd do snad nejlepší restaurace, kterou u nás v zapadákově máme. Odtud už rovnou domů. Ani si nestihl sundat bundu a už pode mnou bezmocně ležel. Netajila jsem se tím, jak moc jsem se na něj těšila... i na ten sex s ním :-)
Ještě v pátek večer jsem napsala své nejlepší kamarádce Mischel. Tu holku jsem dobrých 5 let neviděla a tak mě napadlo (protože ona je ,,taky zadaná"), že dáme něco jako dvojité rande. Souhlasila. Sešli jsme se v pizzerii a odtud potom pokračovali dál. Žádné plány, hodně promile v krvi a dobrá nálada. Nic víc asi nebylo třeba. Dlouho jsem se takhle nebavila! Překvapilo mě, že Matt hrál dobrovolně roli mého přítele. A že mu to fakt šlo. Nad ránem jsme byli doma, padli do postele a prospali snad půlku soboty.
Sobota se odvíjela v poklidnějším duchu. Hned po probuzení jsme si zpříjemnili den sexem, potom i masáží. Venku bylo hrozně, takže jsme zůstali doma. Jsem sice akční, ale to válení s Mattem bylo úžasný. Šeptal mi do ouška krásné věci, něžně se mne dotýkal a hladi mne, prostě věnoval se mi jak jen to šlo. Čím dál víc jsem nabývala pocitů, že to se mnou opravdu myslí vážně. Proč by se jinak namáhal a předstíral takové divadlo? Večer jsme opět jeli na akci, tentokrát ve stylu country. Na tyhle akce moc ráda chodím, country a bluegrass jsou nejlepší hudební žánry. Teda aspoň podle mého názoru.
Normálně bych Matta na takové akce ani nebrala, ale měli jsme zde s panem D vystupovat, takže chlapec prostě musel. Netvářil se moc nadšeně. I přes to všechno mne vyzval k tanci. Díky tomu, že kolem nás všichni byli oblečení ve stylu westernu, tak on sám mě pak prosil, ať mu koupím aspoň nějaký ten vhodný doplněk - westernový klobouk. Byla jsem nadšená. Ve svých snech jsem si Matta hodněkrát představila s kloboukem, jak stojí vedle mého koně... ale o tom zase jindy :-) Takže ano, ihned jsem mu letěla koupit klobouk. A že mu sakra pasoval! Zbytek večera jsem už nikoho a nic neobdivovala víc, než jeho. Dokonce se mi před Mattem povedlo i zazářit, když jsem ze sebe vydala při show to nejlepší! To mi zaručilo doma další skvělý sex.
Neděle už od rána byla pochmurná a plná nenávisti. Aneb během chvíle se skvělý víkend proměnil v ten nejhorší. Díky čemu? Matt se začal opět aktivně věnovat svému mobilu. Snažila jsem se to ignorovat a nijak to neřešit, ale prostě to nešlo přehlížet. Když jsem se slušně zeptala, s kým si píše, začal zatloukat. Když si šel dát oběd, opět jsem využila šance a rychle mu nahlédla do telefonu (pořád se za tohle trapné šmírování stydím). Opět si psal se sličnou brunetkou. Nicméně za poslední 3 týdny se jejich konverzace poněkud více rozvinula. Jednak co se týče mně (tak jsem asi dost zajímavá...) a druhak co se týče Matta a jeho upřímnosti.

,,Nebudu ti lhát. Jsem do tebe blázen. Jsi dokonalá a lámeš mi srdce." jedna z Mattových zpráv.
,,Promiň, víš že jsem zadaná." téměř okamžitá odpověď brunetky.

Nic víc k tomu netřeba. Konverzace se prolínala samozřejmě i posíláním jejich fotek, kdy Matt vyloženě skoro žadonil, aby mu poslala další fotku. Neopomíjel ani sladká slůvka a chvalozpěvy k její kráse. Rozbrečela jsem se a zahodila telefon. Už konečně vím, na čem skutečně jsem. Ta bolest byla nesnesitelná. Paradoxně tedy bych měla i brunetce poděkovat, protože díky tomu, že už někoho má, musí Matt akceptovat moji společnost... Čiré zoufalství. Nemohla jsem se ničím uklidnit. Okamžitě jsem musela zavolat zrzce. Ne, že by mi to nějak pomohlo, ale její arogantní odpověď ,,já ti to říkala" mě jistým způsobem trochu utěšovala. Potřebovala jsem jen ať na mě mluví. Bylo mi jedno, že to byly vesměs jen narážky a konstatování mé naivity. To jediné mi v tu chvíli pomohlo přestat brečet.
Matt se po chvíli vrátil a nechápal, co se děje. Nijak jsem se k tomu nevyjádřila. Ten parchant mi za to nestojí. Nemá ani koule na to mi říct pravdu, že touží po jiné. Na jednu stranu, je to vlastně jeho věc - nikdy mezi námi (kromě sexu) nic nebylo. Nicméně na druhou stranu mít mě jen jako poslední možnost se mi taky nelíbí. A čekat na to, až bude brunetka single a on se hned vydá vstříc šťastnému vztahu s jeho paní dokonalou, u toho už být nemusím. Nemusím být u všeho.
Ruku na srdce, jsem sice děvka, ale cením si upřímnosti. Přítomnost cizích mužů ráda vyhledávám, ale hned na začátku si stanovuji jasná pravidla. To znamená - sex ano, ale nikdy nic víc. Nebo naopak - sex ano a možná po čase i to něco víc. Muž měl právo vědět hned od začátku, jak na tom je. Chtěla jsem se tak vyhnout těm zoufalým pokusům, škemrání a vyčítání mé bezcitnosti. Zdálo se mi to jednodušší.
Já ve vztahu byla vždy věrná. Svého ex jsem NIKDY (přísahám, že nikdy) nepodvedla. Nestálo mi to za to a byla jsem na sebe i pyšná. Nicméně teď, když jsem single, tak proč si zase trochu nedopřát, že? :-)
Problém u Matta byl ten, že on mě učaroval téměř ihned. Proto jsem také ihned vyložila karty na stůl. Nebála jsem se přiznat, že po něm opravdu toužím. Jeho reakce byla taková nijaká. Proto jsem ho poprosila, že kdyby z jeho strany ty city nebyly opětované, ať mi to prostě řekne. Oběma nám tím ulehčí mnoho starostí. Přiznal mi jen jednu slečnu, o kterou jevil zájem, ale ta ho údajně odmítla. Od té doby neříkal nic. Párkrát prohodil pár nesmyslných vět o tom, že si mě ,,asi nechá" a podobně. Brala jsem to jako možnost se s ním více sblížit. V tomto snu jsem žila doteď a tento víkend se konečně na mé otázky dostalo odpovědí. Sice jsem tajně doufala ve šťastný konec, ale asi mi to nebylo souzeno.
Poznat pravdu je mnohdy bolestivé. I když bych se měla chovat racionálně a umírněně, i tak jsem opět jak malá holka skrčená pod peřinou s balíčkem papírových kapesníčků v ruce a brečím po někom, kdo pro mne znamenal skoro celý můj svět. Vzpamatovat se zabere mnoho času. Docela mi s tím pomáhá víno a seriál Vikings.
Mattovi už neodepisuji. Smazala jsem ho ze svého života nadobro. Bylo to těžké, ale muselo to být. Musela jsem se ho vzdát. Bude to pro oba nejlepší...

Žádné komentáře:

Okomentovat