Nikdy se ti nepodaří žít tak, aby se to líbilo každému. Proto žij tak, aby se to líbilo Tobě!

23/03/18

Na rande sama se sebou

Myslím, že z toho nejhoršího už jsem venku. Ne, teď kecám. Nicméně sedět doma na zadku a litovat se taky není dlouhodobé řešení. Život jde dál, ať chceme nebo ne. To, že čas od času dostamene od života pořádně na prdel pro nás není omluva. Já si tohle ponaučení vzala k srdci a zaměřila se na osobu, kterou jsem celý život těžce zanedbávala a přitom měla být ONA moje priorita. Já sama.
Kvůli chlapům jsem se vzdala hodně věcí. Dosti jsem zanedbávala školu, měnila jsem zaměstnání, chodila na akce, které mě nebavily, dělala věci, které jsem nesnášela, a to všechno jen kvůli nim. Respektive kvůli tomu, abych pro ně byla ta dokonalá. Dělat věci s odporem bylo extrémně vyčerpávající, ale i tak jsem v tom pokračovala. V tu chvíli mi nějak nedocházelo, že něco je špatně. Samozřejmě moje sebedestruktivní chování se na mě dosti podepsalo - jak na venek, tak i zevnitř. Když už jsem si myslela, že jsem se z nejhoršího vyhrabala, ten problém jménem chlap se objevil zase. A kolotoč se znova roztočil...
Dneska jsem neměla chuť vůbec k ničemu. Ani to živoření už mi nešlo. Seděla jsem u sebe v pokoji, na holé zemi a upřeně na sebe hleděla do zrcadla. Lolita, která seděla naproti mě, byla k nepoznání. Jako bych se dívala na úplně cizího člověka. Bledá kůže, rozcuchané vlasy, kruhy pod očima a na sobě vytahané pánské triko. Kdybych aspoň byla po nějaké pořádné párty. Bohužel ne. Tahle zrůdička se ze mě stala během posledních pár dní.
Takhle to dál nejde! Vstala jsem a rozběhla se do koupelny. Už si ani nevzpomínám, kdy naposled jsem se rozmazlovala horkou koupelí. Hodila jsem se do pucu, udělala ze sebe zase člověka a přemýšlela, co budu dělat po zbytek svého života. Jedno je jisté. Chlapa určitě hledat nebudu. Na občasný sex mám své vycvičené koloušky, na které je spoleh, že vždy přijdou na mé zavolání. Co víc si přát?
Zapla jsem si nahlas svou oblíbenou muziku a projížděla youtube a instagram. Hledala jsem inspiraci. Pak mě napadlo, že se blíží léto (já vím, brzo mi to došlo). Opět jsem si vygooglila pár domácích cvičení a stanovila si jasné a reálně dosažitelné cíle. Zpevnit si postavu a být více ohebná :-)
A aby to nebyly jen silné řeči, tak jsem si dnes udělala opravdu aktivní den. Šla jsem si po dlouhé době zaběhat a ještě si doma pořádně zacvičila. Svaly mám v jednom ohni, ale přísahám, že se do mě vrátil ztracený život. Nejde to ani popsat s jakou lehkostí teď všechno najednou zvládám! Na oslavu mého znovuzrození jsem si založila i svoji rádoby ,,progres page" na instagramu :-D Teda založila jsem ji už asi před měsícem, ale nějak jsem od toho potom upustila... No a teď už jí zase plně využívám.
Fakt se budu snažit pro sebe denně udělat aspoň něco málo, protože (teď to bude znít trošku sobecky) ve finále to budu já a moje úspěchy, které mě dovedou k dokonalému životu a suprové práci. Nebo aspoň k vysokoškolskému titulu :-)
Takže pokud Vás zajímá má maličkost nebo se jen chcete zasmát nad mými fotkami, hodím Vám v nejbližích dnech do menu odkaz na můj instagram. Konec konců, asi je mi úplně buřt, že zjistíte jak vypadám - pokud tam vůbec někdo z Vás zavítá, že? Co s týče samotného blogu, témata článků zůstanou stejné. Pořád se můj svět točí kolem můžů, sexu a alkoholu ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat