Nikdy se ti nepodaří žít tak, aby se to líbilo každému. Proto žij tak, aby se to líbilo Tobě!

29/01/18

Příliš vysoká cena pro špetku uspokojení

Skončil pracovní víkend a konečně můžu navázat na další pracovní týden. Krom pátku kdy jsem byla ve škole jsem neměla vůbec žádné volno. Člověk je sice v zápřahu, ale aspoň nemám čas myslet na blbosti. Krom chlapů, na ty myslím pořád. Hlavně na Matta. Jak jsem si myslela, že už se mi neozve - no ozval se. A hned se divil, proč mu nepíšu a jestli už jsem na něj snad zapomněla? Manipulátor.
Moc dlouhé debaty s ním po messengeru nevedu, stejně ve většině případů vždy skončíme u jeho sexuálních choutek a experimentů, které by se mnou rád vyzkoušel. Romantika, mazlení, masáže? Ani jedno z toho. Bičíky, pouta a svorky... 50 odstínů šedi je oproti jeho představám ještě pohádka pro děti.
V mezičasech chatování s mým oblíbencem se mi ovšem ozvali i ostatní páni. Inženýr, Vašek a Kovboj. O inženýrovi jsem zde před nějakou dobu již psala, o zbylých dvou ještě ne. Začneme Vaškem.
Typický pražský bohém žijící pouze přítomností tady a teď nehledíc na práva a povinnosti lidské společnosti. Seznámili jsme se opět čirou náhodou. Na dovolené v Chorvatsku. Byla to moje první dovolená bez rodiny, pouze s mojí tehdy bývalou nejlepší kamarádkou dredatou slečnou. Právě ona byla ta, která mě přivedla na chuť probouzet se každý den v jiné posteli a s jiným mužem. Sex a city se v ní bouřily jako tornádo. Sice o dost starší než já, ale v hloubi duše pořád malá holčička toužící po pozornosti všech. No a s ní jsme strávily celý červencový týden v Chorvatsku u moře.
Každý den pláž, koupačka v moři, pomlouvání ostatních čub, které se kolem nás šnořily v bikinách a plážových botičkách (prostě krásné holky svům způsobem nějak neuznávala no...) a večer pak toulky po krásném městě a ochutnávka piv ve všech barech, které nám přišly do cesty. No a při těch nočních toulkách jsme jednoho večera zaslechly hudbu. Mejdan? A tady? Jdeme! Rozběhly jsme se za ozvěnou, až jsme dorazily do historické části města na jedno menší náměstí s podloubím. A on tam stál. Uprostřed davem vytvořeného kruhu s hořící tyčí v ruce a svlečený do půl těla. Svaly na jeho hrudi se v odrazu světla nádherně rýsovaly. V ten moment jsem prožila malý orgasmus.
Počkaly jsme až do konce oné show a hned se s nimi dali do řeči. K mému naprostému údivu, on i jeho další dva kamarádi (co s ním vystupovali) byli z Česka. To snad ne. A kupodivu i bydleli jen pár kilometrů od nás. Předali jsme si všichni na všechny kontakty, prodebatovali celou noc a nad ránem jsme se loučili. Zbytek týdne jsme se s nimi pravidelně scházeli na onom náměstí a po večerech pak společně i procházeli bary. Snad poslední dvě noci jsme s nimi začli i spát. Dredatá slečna si zabavila Vaška. Super. No nevadí, ti zbylí dva kluci taky vypadali dobře.
Až teprve na Vánoce toho roku, když už jsme byli dávno po dovolené a dávno plné jiných emocí se mi ozval. Chtěl se sejít. Jela jsem tedy za ním do Prahy. Čekal mě na nádraží s krásnou růží, kterou utrhnul někde po cestě z nějakého okrasného záhonu. Prošli jsme Prahu, zašli na jídlo a k večeru už jsme šli k němu. Jeho byt byl tak smutně prázdný. Uprostřed pokoje byl akorát starý rozkládací gauč a v rohu malá kuchyňka. Nemohla jsem se rozhlížet dlouho, hned mě srazil k zemi a začal líbat. Zavřela jsem oči a naprosto se mu oddala. Bylo to krásné. Od něj jsem odcházela se šrámy na zádech. Od té doby se spolu scházíme. Vždy jen jednou do roka a vždy před příchodem Vánoc.

Žádné komentáře:

Okomentovat